۱۳۸۹ تیر ۲۰, یکشنبه

روند جلسات



یا لطیف

با سلام؛
خدمت شما دانشجویان و فرهنگ دوستان محترم

جلسات فرهنگ پژوهی مهندسی فرهنگی، در سال تحصیلی 89-88 در دانشگاه برگزار گردید، به علت پایان سال تحصیلی و آغاز فصل تابستان، از آن جهت که جلسات تداوم خود را حفظ کند و شما عزیزان همیشه و در هر کجا که هستید در کنار ما باشید و از نظرات و افکار خود مارا بهرمند سازید، بر آن شدیم تا این جلسات را در فضای مجازی برگزار نماییم؛ و سیر مطالعاتی را ادامه داده و به موضوعات جدید نیز بپردازیم.

روند جلسات فرهنگ پژوهی به شرح زیر خواهد بود:

*فهرست موضوعاتی را همچون جلسات گذشته مطرح خواهیم کرد (طی هفته ی آینده مضوعات مشخص خواهد شد) و هر کدام از شما بزرگوارن موضوعی را که مایل به مطالعه در زمینه ی آن هستید را انتخاب خواهید نمود.

*افرادی که موضوعات را انتخاب می کنند موظف اند که در زمان مشخص شده – زمان کافی جهت مطالعه و یاداشت برداری داده خواهد شد- متن مرتبط با موضوع خود را برای مسئول وبلاگ فرستاده تا وی متن آنها را بر روی صفحه ی وبلاگ به نمایش گذارد .( این روند می تواند در چند مرحله انجام شود.)

*سایر افراد شرکت کنند در جلسات با خواندن موضوع و مطالعه در آن باب و با بیان نظرات و تحلیل های خود وارد بحث جلسه شده و با سایر افراد به تبادل اطلاعات می پردازند.

* هر موضوع بعد از نمایش در وبلاگ در زمان یه هفته ای خود به نتیجه گیری خواهد رسید و جمع بندی مطالب توسط فردی که ارائه موضوع با او بوده و همکاری افرد انجام خواهد شد و به صورت متن به تمامی افراد فرستاده می شود.

*افرادی که ارائه موضوع بر عهده آنان است می تواند در پایان دوره مطالعاتی با طرح سوالاتی با سایر افراد پرسش و پاسخی داشته باشند تا موضوع در ذهن شرکت کنندگان ملکه شود.

امید بر آن است که این جلسات سبب آگاهی شما دوستان ارجمند گردد.

منتظر پیشنهادات و انتقادات شما هستیم.

با تشکر
مسئول برگزاری جلسات ف. یوسفی

۳ نظر:

  1. سلام
    خسته نباشید
    خداقوت

    پاسخحذف
  2. سلام

    تشکر

    انشا الله موضوعات و مطالب که باید مطالعه شود به زودی بر روی صفحه وبلاگ به نمایش در خواهد امد.

    پاسخحذف
  3. سلام

    سلامت باشید

    انشا الله موضوعات و مطالبی که باید مورد مطالعه قرار بگیره به زودی بر روی صفحه وبلاگ به نمایش در خواهد امد.

    در پناه حق

    پاسخحذف